dijous, 19 de desembre del 2013

Normatives


      La    i la 


NORMES DE LA UNESCO
Podem distingir tres nivells que haurien d'adquirir els docents pel que fa l'ús amb la tecnologia:

1. NOCIONS BÀSIQUES DE LA TECNOLOGIA

2. APROFUNDIMENT DE CONEIXEMENTS

3. CREACIÓ DE CONEIXEMENTS



NORMES DE LA ISTE
Competències de docents i estudiants:

DOCENTS

Segons aquestes normes els docents haurien de ser competents en:

  • Inspirar i facilitar l'aprenentatge i la creativitat dels estudiants.  
  • Planificar i dissenyar experiències d'aprenentatge i avaluació incorporant instruments contemporanis.   
  • Mostrar coneixements, habilitats i estratègies de treball innovadores i centrades en la societat digital.   
  • Promoure la ciutadania digital i la responsabilitat.
  • Millorar la pròpia pràctica professional i la capacitat de lideratge.

ESTUDIANTS

Segons aquestes normes els estudiants haurien de ser competents en:
  • Creativitat i innovació.          
  • Comunicació i col·laboració.
  • Investigació i fluïdesa en l'ús de la informació.       
  • Pensament crític, resolució de problemes i presa de decisions.    
  • Ciutadania digital.    
  • Funcionament de la tecnologia i conceptes.


Personalment crec que tot professor ha de tenir unes competències mínimes d'informàtica, sigui especialitzat amb informàtica o no, ja que així pot fer les classes més dinàmiques i diferents per tots els seus alumnes.

Per últim m'agradaria compartir amb vosaltres aquesta presentació que jo mateixa he creat, que mostra a la perfecció el més important de les normatives tant de la UNESCO com de la ISTE:

  


   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada