dissabte, 19 d’octubre del 2013

Recopilació de continguts

 

              LA GRAN UTILITAT DEL SCOOP.IT          
              



Què és, quina funció té i com s'utilitza?
Scoop.it és una eina online per realitzar i compartir informacions de les paraules clau de la teva elecció. Aquest està connectat a diferents fonts d'informacions com blocs, actualitats, diaris i xarxes socials.


És útil perquè ens permet organitzar el contingut basat en un interès o temàtica. El seu veritable atractiu és que qualsevol pot ser editor sempre que es desitgi d'una revista digital, organitzar-la i compartir pàgines seleccionades i interessants sobre un determinat tema.


















Un et registres i accedeixes al Scoop.it, el primer que has de fer és crear un tema, seleccionar l'idioma i afegir paraules claus relacionades amb el tema, de manera que el propi cercador de Scoop.it recorre la web i et suggereix una sèrie de continguts que pot afegir.


Per afegir contingut al portal es pot realitzar de diferents maneres:

1era MANERA:
Si l'usuari accepta els suggeriments, només haurà de prémer el botó verd "Scoop.it" de cadascuna d'elles.

2na MANERA:
Prémer "New Scoop" i es crea un nou contingut afegint simplement l'adreça de la web.

3era MANERA:
Mitjançant un botó instal·lat a la barra d'eines del navegador (on podeu trobar a Google Store), es poden incloure directament de manera senzilla aquelles pàgines, que navegant per la xarxa, l'usuari es vagi trobant i que tinguin relació amb la temàtica del seu portal.



Vull dir que Scoop.it em permet compartir els meus talents en lloc de guardar-los per a mi sola. Puc donar a conèixer els fruits dels meus interessos i seguiments en línia als meus diferents públics.

És un plaer el intercanvi d'informacions que es realitzen i lo fàcil i pràctic que és aquesta eina, ja que m'agrada utilitzar-la diàriament perquè penso que veritablement em sembla que està a l'abast de tothom.

Per últim m'agradaria que us féssiu una compte SCOOP.IT i us convido a seguir Pau Nin, un gran exemple i actualitzador de portals interessants i diversos.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada